آیا از طریق پنل ارسال پیامک، امکان ارسال به شماره های استان های مختلف کشور وجود دارد؟

آیا از طریق پنل ارسال پیامک، امکان ارسال به شماره های استان های مختلف کشور وجود دارد؟

wdvt_z2.jpg

گاهی اوقات نیاز است که برای تبلیغات خود از پنل ارسال پیامک انبوه به صورت منطقه ای استفاده کنید.

مثلا اگر شما سالیان سال است که در منطقه ای خاص کسب و کار دارید، بهتر است که در همان منطقه تبلیغات هدفمند انجام دهید.

به زبان ساده تر این روش تبلیغات برای شغل هایی که کارشان محدود به یک محله است و یا فروش خود را از اعتبار در یک محله به دست می آورند، بسیار مناسب است.

در صورت تبلیغات از این روش، فروش شما در آن محله بیشتر می شود چون افرادی هستند که شما را می شناسند و مشتری ثابت شما هستند و افرادی هم هستند که تازه به آن محل آمده اند و با شما از طریق پیامک انبوه آشنا می شوند.

به وسیله پنل ارسال پیامک انبوه تبلیغات خود را هدفمند کنید:

هر برنامه ای اگر هدفمند باشد، زودتر و با هزینه کمتری به نتیجه مطلوب می رسد. تبلیغات و پیشرفت در فروش هم از این قائده مستثنا نیست.

در ارسال اس ام اس انبوه از طریق پنل اس ام اس، به دلیل اینکه شما هدفمند پیامک خود را ارسال می کنید، در هزینه های شما صرفه جویی می شود.

برای هر نوع تبلیغ، بهتر است مخاطبان مرتبط با موضوع انتخاب شوند تا هم ازمزاحمت برای افرادی که احتیاجی به دیدن تبلیغ ندارند جلوگیری شود، همچنین افرادی که تبلیغ را دریافت میکنند، کسانی باشند که احتمال تبدیل آنها به مشتری بالاتر باشد.

دسته بندی های مختلفی در بانک های شماره پنل پیامکی وجود دارد که بر اساس استان، شهر، منطقه و کد پستی قابلیت ارسال را فراهم میکند.

پنل ارسال پیامک انبوه براساس منطقه چه ویژگی هایی دارد؟

همان طور که در بالا اشاره شد، یکی از مزیت های این روش تبلیغات صرفه جویی در هزینه های شما می باشد. برای روشن تر شدن این موضوع مثالی می زنیم.

فرض کنید ما می خواهیم پیامکی را ارسال کنیم و هدف فروش در منطقه ای خاص است.

در صورتی که سامانه ارسال پیامک ما قابلیت تفکیک استان، شهر و به طور کلی منطقه را نداشته باشد ما مجبور می شویم پیامک خود را ارسال کنیم به این امید که به دست افراد مد نظر ما برسد.

اما وقتی این قابلیت برای  ما تعریف شده باشد به راحتی می توانیم فقط برای همان منطقه ای که قصد داریم تبلیغات کنیم پیامک ارسال کنیم.

به این صورت هزینه ارسال پیامک کمتر می شود و دقیقا متن های ما به دست کسانی می رسد که مورد نظر ما بوده اند.

 پنل ارسال پیامک انبوه، امکان ارسال به چه سرشماره هایی را فراهم میکند؟

از دیگر ویژگی های سامانه ارسال پیامک این است که شما می توانید با اپراتور همراه اول  به همه شهرها و استان ها به تفکیک با هر پیش شماره ای پیامک خود را ارسال کنید.

در واقع در این روش  شما می توانید به یک شهر با پیش شماره مخصوص به خود شروع می شود پیامک انبوه ارسال کنید و با اپراتور ایرانسل می توانید فقط استان و شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مراحل ارسال پیامک به وسیله نقشه گوگل:

برای اینکه بتوانیم از پنل ارسال پیامک خود استفاده کنیم باید در ابتدا نحوه کار با آن را کامل بدانیم.

در این قسمت از مقاله شما را با نحوه کار پنل ارسال پیامک انبوه  آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

در مرحله اول باید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد پنل پیامکی شوید.

در این قسمت باید برای ورود به بخش تنظیمات باید بر روی ارسال پیامک از طریق نقشه گوگل کلیک کنید تا بتوانید تنظیمات دلخواه خود را برای ارسالی موثر انجام دهید.

در این قسمت  نقشه گوگل به شما نمایش داده می شود که در اینجا می توانید منطقه مورد نظر خود را پیدا کنید.

بعد از انتخاب منطقه موردنظر می توانید روی آن حرکت کنید و نقاط مختلف آن را ببینید.

بعد از اینکه شما منطقه مورد نظر خود را انتخاب کردید رنگ آن تغییر می کند.

شماره هایی که در این مرحله به شما نمایش داده می شود همان بانک اطلاعاتی شماره های شما می باشد. شما فقط مجاز هستید از بین این شماره ها ارسال هایخود را انجام دهید.

در مرحله بعدی می توانید متن و موارد مورد نظر خود را وارد کنید و در نهایت روی دکمه ارسال کلیک کنید تا متن شما با توجه به تنظیماتی که به دلخواه اعمال کردید به همان شماره هایی که انتخاب کردید ارسال شود.

ارسال اس ام اس انبوه با استفاده از فیلتر جنسیت در پنل ارسال پیامک

گاهی اوقات پیش می آید که شما قصد دارید جنسی خاص بفروشید یا هدف فروش شما قشری خاص با رده سنی و جنسیت تعیین شده ای است. پنل ارسال پیامک این کار را برای شما بسیار راحت می کند.

ممکن است بخواهید در روز مرد و یا روز جوان به عنوان تخفیف فقط به قشر آقایان و یا جوانان کشور پیام ارسال کنید.

می توانید با انتخاب این گزینه پیام های خود را خیلی هدفمند ارسال کنید و از نتایج مثبت آن بهره ببرید. یا شاید بخواهید به خانم های منطقه خود پیام تبریک روز زن بفرستید اگر این قابلیت وجود نداشت شما نمی توانستید به این راحتی این کار را انجام دهید.

پنل ارسال پیامک انبوه یکی از ابزارهای ایده آل برای تبلیغات است. زیرا با داشتن امکانات زیاد ارسال پیام را برای شما بسیار راحت می کند. امیدواریم که از این مقاله استفاده کرده باشید. برای مطالعه مطالب بیشتر به سایت مدیانا اس ام اس به آدرس https://medianasms.com/ مراجعه کنید.

پتروسا، برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز

پتروسا، برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز

  • معرفی شرکت

شرکت پتروسپنتا آذر با نام تجاری پتروساکو با تکیه بر دانش متخصصان شرکت و همچنین با تجربه‌ای قریب به 20 سال توانسته است نام نکویی در زمینه تولید، واردات و تامین تجهیزات نفت و گاز از خود برجای گذارد.

nwyt_d1.jpg

  • لوله

بی تردید خطوط لوله انتقال نفت و گاز از شریان‌های مهم اقتصادی کشور و از سرمایه‌های ارزشمند ملـی بـه شـمارمی‌روند. بنابراین لازم است مجموعه‌های کارفرمائی، پیمانکـاری و بهـره بـرداری احسـاس مسئولیت نموده و ازمحصولات و ادواتی استفاده کنند که از پیشرفته‌ترین فناوری‌هـا برخوردار بوده و معتبرترین استانداردهای روز دنیا را دارد.

یکی از بخش‌های اصلی تشکیل دهنده یک مجموعه طراحی پروژه‌های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، بخش پایپینگ می‌باشد و لوله به عنوان  مهم‌ترین قسمت از مجموعه پایپینگ است که بخش وسیعی از طراحی پروژه‌ها را  به خود اختصاص می‌دهد و دارای انواع مختلفی است. بطور کل لوله‌ها در بخش صنعتی به دو دسته لوله‌های فلزی و لوله‌های غیرفلزی تقسیم می‌شوند که هرکدام کاربردهایی متفاوت و متنوعی دارند. که در ادامه تنها به بررسی ویژگی‌ها و کاربردهای لوله‌های فلزی می‌پردازیم.

  1. انواع لوله‌های فلزی
  1. لوله‌های فولادی ضد زنگ (Stainlss Steel)                                                      

این نوع فولاد ترکیبی از آلیاژ آهن، کرم و نیکل می‌باشد و بسته به میزان کرم و نیکل موجود در فولاد از انواع متنوعی برخوردار است. در واقع تعداد زیاد انواع و رده‌های فولاد ضد زنگ نشانگر آن است که این فولادها به طور وسیعی در صنایع مختلف کاربرد دارند.

با توجه به سختی فرآیند ساخت این نوع فولاد  معمولا از قیمت بالایی برخوردار می‌باشند، که همین موضوع سبب گشته تا در پروژه‌هایی که هزینه جزء پارامترهای کم اهمیت تلقی شود، بکار رود.

جالب است بدانید در صورتی‌که عملیات پرداخت سطحی بر روی لوله‌ها انجام گیرد این لوله‌ها قابلیت آن را دارند تا از نفود و رشد میکروب‌ها جلوگیری نمایند و امکان استفاده در صنایع غذایی و آشامیدنی را پیدا می‌کنند.

از خصوصیات این فولادها می‌توان به مقاومت بالای آن‌ها در برابر فشار، خوردگی و دمای بالا اشاره کرد.

  1. فولاد آلیاژی (Low Temperature Carbon Steel)                                

فولاد آلیاژی از کربن وآهن و برخی مواد و فلزات مانند سیلیس، مولبیدن، منگنز و … با عیار بسیار پایین ساخته می‌شود.

این نوع از لوله‌های فولاد آلیاژی به علت پایین بودن انبساط حرارتی آن‌ها نسبت به سایر فولادها بیشتر در خطوط گاز سرد و خشک مانندخطوط نیتروژن و سیالات سرد با فشار متوسط و بالا استفاده می‌گردند.

  1. فولادهای آلیاژی کربن دار( Alloy Steel)

فولادهای آلیاژی کربن دار، آلیاژهای دیگـری از آهن هسـتند که با افـزودن کربن، سـیلیس و فلزاتی همچون مولبیدن، نیکل، وانادیم، کرم و برخی دیگر از فلزات با عیار بالا ایجاد می‌شود.

  1. لوله‌های فولادی

مزیت استفاده از لوله‌های فولادی به پارامتر مقاومت و هزینه نسبی بستگی دارد. این نوع لوله‌ها  نسبت به پرتوهای UV و محیط‌های با دمای زیاد مقاوم هستند.

 از دیگر مزیت‌های این نوع لوله‌ها می‌توان به قابلیت جوشکاری، مقاومت در برابر خوردگی، دوام و هزینه مناسب اشاره کرد.

  بطور کل لوله هـای فولادی را بر اساس نوع ساخت به دو دسته لوله‌هـای درزدار و لوله‌هــای بدون درز تقسیم می‌نمایند.

  1. لوله‌هــای بدون درز

لوله فولادی بدون درز در اصطلاح به لوله مانسمان یا سیم لس (seam-less) معروفند. واژه «بدون درز» به معنی عدم وجود درزهای جوش است.

 در فرایند تولید این دسته از محصولات از مقاطع فولادی اعم از شمش استفاده می‌شود و پس از حرارت و کشش و سایر فرایندها به لوله فولادی تبدیل می‌شود.

همچنین از این لوله‌ها معمولا در شرایطی استفاده می‌شود که دما و فشار افزایش می‌یابند.

لوله‌های فولادی بدون درز در موارد مختلف در صنعت نفت و گاز به کار می‌روند:

عملیات‌های بالادستی (لوله‌های نفتی) (OTCG)

عملیات‌های میانی (انتقال و توزیع سیالات مانند نفت، گاز، بخار، اسیدها، دوغاب‌ها)

عملیات‌های پایین دستی (لوله‌های فرایندی برای تصفیه نفت و گاز در محصولات مشتق شده)

کاربردهای لوله کشی عمومی در زمینه تأسیسات

  1. لوله‌های درزدار

لوله‌های درزدار ((welded pipe،  به لوله‌هایی گفته می‌شود که از شکل‌دهی و جوش دادن ورق‌های فولادی با ضخامت‌ها و جنس‌های مختلف تولید می‌شوند.

بدین صورت که ابتدا ورقه‌هایی با ضخامت‌های متفاوت و بر پایه اندازه نهایی لوله برش داده می‌شوند، سپس به دستگاه نورد منتقل شده  و بعد از آن درز به وجود آمده جوشکاری می‌شود در واقع لوله بدون درز، از جوش دادن دو سر ورق فولادی ساخته شده و به همین دلیل لوله به شکل یکنواخت نبوده و درزدار است.

لوله درزدار، دارای سختی زیادی هستند و می‌توانند نیرو و فشار بالایی را تحمل کنند و با توجه به وزن کمی که دارند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی هستند.

لوله‌های درزدار بر اساسی نوع روشی که به واسطه آن ورق‌های فولادی به هم جوش داده می‌شوند به دسته‌های جوشکاری الکتریکی، زیرپودری و ذوبی الکتریکی تقسیم می‌شوند که در ادامه به اختصار تشریح شده‌اند.

  • جوشکاری الکتریکی (Electric Resistance Welded)

 در فرآیند جوشکاری الکتریکی لبه‌های ورق در اثر حرارت یک  دستگاه جوش الکتریکی به حالت مذاب درآمده و به یکدیگر جوش می‌خورند، به لوله‌هایی که بر اثر جوشکاری الکتریکی حاصل می‌شوند به اختصار ERW گفته می‌شود.

  • جوشکاری زیرپودری (Submerged Arc Welding)

 یکی از پرکاربردترین روش‌های جوشکاری در صنعت است. در این روش وقتی لبه‌های ورق با یکدیگر نور می شوند شکافی V شکل بین آن‌ها به وجود می‌آید که با دستگاه جوش قوس الکتریکی شکاف را با زیر پودرهای مخصوص پر می‌کند.

  • جوشکاری ذوبی الکتریکی  (Electric Fusion Welding) 

 از این روش جوشکاری در تولید لوله درز مستقیم و یا درز مخفی استفاده می‌شود. لوله‌های درزداری  که به وسیله این نوع جوش کاری تولید می‌شوند به لوله های EFW معروفند.

  1. اتصالات فشار قوی

اتصالات فشار قوی دستهای از اتصالات صنعتی هستند که نقش مهمی در رشد صنایع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشیمی دارند.

 اگرچه اتصالات فشار قوی تجهیزات بسیار کوچکی هستند اما قلب صنایع انتقال سیالات محسوب می‌شوند؛ این اتصالات معمولاً از فولاد و آلیاژهای خاص ساخته میشوند که بسته به فشار سیال و اندازه سایر تجهیزات دارای انواع مختلفی هستند.

 از جمله اتصالات فشار قوی که توسط شرکت پتروسا تأمین و تولید می‌گردد می توان به انواع  زانویی (جوشی و دنده ای)، فلنج (کور، لبه دار، گلودارو ساکت)، سه راهی، درپوش، رابط و مهره ماسوره اشاره کرد.

 از آن‌جا که جابه‌جایی این سیالات همواره با فشار زیادی و درجه حرارت بالا صورت می‌گیرد لازم است تا با بررسی دقیق میزان جابه‌جایی از متناسب‌ترین نوع از اتصالات استفاده شود.

  • برخی از مشتریان ما

گروه مپنا، ماموت، شرکت نفت ایرانول،گلوبال پترو تک و...

باتوجه به تنوع و پیچیدگی‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کارشناسان شرکت آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. جهت مشاوره می‌توانید با شماره 86073350-021 و یا از طریق سایت info@petrosaco.com  با ما تماس حاصل نمایید.

آدرس سایت فارسی: petrosaco.com/fa

آدرس سایت انگلیسی: petrosaco.com

چطور میتوانید با استفاده از سامانه ارسال پیامک مخاطب هدف خود را پیدا کنید؟

چطور میتوانید با استفاده از سامانه ارسال پیامک مخاطب هدف خود را پیدا کنید؟

il_b7.jpg

در این مقاله برخی از بهترین شیوه های بازاریابی از طریق سامانه ارسال پیامک، برای دسترسی به مخاطبان هدف را معرفی میکنیم.

ارائه ارزش واقعی با کمک سامانه ارسال پیامک

از آنجا که درسامانه ارسال پیامک، شما به مخاطبان هدف خود در سطح بسیار شخصی دست می یابید، ارزش یک کمپین بازاریابی پیامکی بالاتر از همه چیز است.

برای مخاطبانتان ارزش قائل شوید. مخاطبان دوست دارند اطلاعاتی از وبسایت شمابه دست بیاوردن که به راحتی در هر رسانه ای قابل دسترسی نیست.

ایجاد یک ارزش پیشنهادی که منحصر به فرد باشد، برای مخاطبان جذاب ترین گزینه است.

از دید مشتری به مسائل نگاه کنید.

اگر قصد دارید از سامانه ارسال پیامک به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده کنید، در مرحله اول ر باید تلاش کنید تا مشتریان خود را درک کنید.

سعی کنید آنچه را که از شما و متون شما انتظار دارند،برای مخاطبانتان ارسال کنید.

با استفاده از سامانه ارسال و دریافت پیامک ارائه پیشنهادات سودمند به  مشتریان رضایت آن ها را جلب کنید.

انگیزه هایی مثل این، باعث خواهد شد که آن ها احساس ارزشمندی کنند. از آنجایی که بازاریابی با سامانه ارسال و دریافت پیامک یک امر مبتنی بر اجازه است و کاربر باید آن را انتخاب کند،باید چنین پیشنهاد های منحصر به فردی را از طریق ارسال پیامک ارائه دهید که نتوانند آن ها را رد کنند!

احساس فوریت را با سامانه ارسال پیامک، بیان کنید.

با استفاده از سامانه ارسال پیامک به منظور ایجاد یک فوریت در متون پیامک خود، می توانید نتایج بهتر و یا اطلاعات در اسرع وقت به دست آورید.

به عنوان مثال، یک تاریخ انقضا ساده، مشترکین شما را تشویق می کنند تا سریع تر پاسخ دهند یا سریع تر عمل کنند.

در پایان پیام خود، تاریخ انقضاء را قرار دهید، “پیشنهادات به پایان می رسد در تاریخ 5 مرداد. عجله کن! ” و ببینید که این روش در ذهن مخاطب شما نقش دارد و آن ها سریع تر عمل می کنند.

ایجاد احساس فوریت از طریق متون شما بسیار مهم است. در استفاده از سامانه ارسال پیامک از آنجا که شما تنها نیستید، شرکت های دیگری در صف وجود دارد که از ارسال پیامک استفاده می کنند.

بنابراین اگر شما نمی توانید حس اضطراب ایجاد کنید، پیام های شما فقط به یک دسته دیگر متون تبدیل می شوند، غیرقابل مشاهده شده و نادیده گرفته خواهند شد.

در سامانه ارسال پیامک از متون شخصی سازی شده استفاده کنید.

از آنجا که پیامک بسیار شخصی تر از یک ایمیل مستقیم است، شخصی سازی متون در سامانه ارسال پیامک باعث توجه مشترکین می شود.

مشتریان مورد نظر به طور مستقیم به آن ها پاسخ می دهند، بنابراین هر زمان که می توانید از نام مخاطبان در متن پیامک استفاده کنید.

این کار باعث میشود که یک حس متفاوت بودن به مخاطباتن دست بدهد و احساس کند از طرف اجتماعی که به او اهمیت میدهد مورد خطاب قرار گرفتته است.

آن ها را بیشتر با متون مربوطه بر اساس ترجیحات خود آن ها مورد هدف قرار دهید؛ بنابراین متن شما میتواند غیر رسمی باشد تا مخاطب بیشتر احساس امنیت و راحتی داشته باشد.

از مناسبت ها برای ارتباط با مخاطبان استفاده کنید.

یک تبریک ساده میتواند به راحتی مخاطب را هیجان زده کند.

با استفاده از سیستم مدیریت مشتریان پنل های پیامکی، میتوانید با زمان بندی مشخص، در تمام مناسبت ها از این قابلیت استفاده کنید.

احساس رضایت مندی مشتریانی که در مواقع احساسی در کنارشان هستید به مراتب بالاتر است.

با احتیاط از سامانه ارسال پیامک استفاده کنید.

امروزه انواع تبلیغات هدفمند و غیر هدفمند برای افراد زیادی ارسال میشود، که اصطلاحا تماما اسپم هستند و با بمباران تبلیغاتی باعث ایجاد نارضایتی میشوند.

مخاطبان زیادی هستند که به محض این که متوجه میشوند که پیامکی که دریافت کردند به کارشان نمیاید، نام مجموعه را به عنوان اسپم در ذهنشان ذخیره میکنند!

بزرگترین خطر برای یک کسب و کار این است که از دید مشتریان، به عنوان یک کاراکتر بی توجه به علایق و حریم خصوصی مخاطبان به نظر بیاید.

اگر از مزایای داشتن شماره تماس شخصی مشتری استفاده نادرست کنید، مطمئناً خود را در پایان خط قرار می دهید. به یاد داشته باشید بازاریابی با سامانه ارسال پیامک یک ابزار بسیار قدرتمند است که می توانید برای افزایش تعامل با مشتری و فروش استفاده کنید.

مشتریانتان را دسته بندی کنید.

با استفاده از نرم افزار sms و ابزار مناسب، اتوماسیون در نوک انگشتان ما قرار دارد. شما نیازی به سرمایه گذاری زیاد و زمان زیاد ندارید، فقط برنامه ها را با نرم افزار sms برنامه ریزی کنید و مدیریت کنید.

با استفاده از سامانه ارسال پیامک  میتوانید مخاطبان را به  دسته بندی های مختلف تقسیم کنید برای مثال :

مشاغل و اصناف  تمام استان های کشور…

محله ها و مناطق مختلف در استان ها و شهرها…

تفکیک از طریق کد پستی

پیش شماره تلفن همراه

سن و جنسیت و …

با کمک سامانه ارسال و دریافت پیامک، می توانید از روی شماره تلفن، مخاطبان را آنالیز و دسته بندی کنید و بعد از گروه بندی مخاطبان هدف به عنوان پرسونا برای آن ها پیامک ارسال کنید.

تعرفه ارسال پیامک را مقایسه کنید.

تعرفه ارسال اس ام اس  تبلیغاتی بسیار کم تر از سایر روش های بازاریابی می باشد.

استفاده از سامانه ارسال پیامک و همچنین قابلیت ارسال پیامک انبوه، برای مشاغل یکی از به صرفه ترین و بسیار کم هزینه ترین ابزار برای تبلیغات کسب و کار خواهد بود.

این روش مطمئناً یکی از روش هایی است که به مراتب هزینه کم تری نسبت به سایر روش های تبلیغاتی دارد، بنابراین با فراق آسوده میتوانید سامانه ارسال پیامک برای توسعه و ارتقاءکسب وکار خود استفاده کنید.

نقاشی ساختمان یک ایده ساده برای تغییر دکوراسیون

نقاشی ساختمان یک ایده ساده برای تغییر دکوراسیون

اگر به دنبال یک روش ساده و اجرایی برای رسیدن به تغییرات اساسی و زودهنگام در بازسازی منزل هستید، نقاشی ساختمان یک سبک کاربردی بسیار مناسب استنقاشی ساختمان با رنگ‌ها و سبک‌های جدید شرایط را برای ایجا هماهنگی در بخش‌های مختلف ساختمان و رسیدن به یک دکوراسیون خاص فراهم آورده است.

نقاشی ساختمانبا استفاده از ابزار‌هایی مثل غلطک، قلمو، اسفنج و پارچه و ایجاد طرح‌های جدید بر روی دیوار، سقف و قسمت‌های دیگر اتاق‌ها قابل اجرا می‌باشد. انتخاب رنگ‌های سرد و گرم و همین طور تلفیق آنها در تکنیک‌های جدید نقاشی ساختمان سبب علاقمندی بیشتر افراد به رنگ آمیزی بخش‌های مختلف در بازسازی ساختمان شده است.

mms0_s1.jpg

 

کیفیت مطلوب نقاشی ساختمان و به کارگیری تکنیک‌های مناسب در رنگ آمیزی قسمت‌های مختلف منزل مستلزم استفاده از نقاشان متخصص می‌باشد. با ثبت سفارش در سایت و اپلیکیشن "خدمت از ما" امکان دسترسی آسان به بهترین نقاشان ساختمان در کوتاهترین زمان ممکن برای شما فراهم شده است.

 

طرح نقاشی ساختمان در بخش‌های مختلف

نقاشی ساختمان کاری کاملا تخصصی و حساس است که در بیشتر مواقع نقش مشاوره‌ای برای هماهنگی قسمت‌های مختلف یک ساختمان را ایفا می‌کند. یک نقاش حرفه‌ای علاوه بر داشتن اطلاعات کامل و تخصصی در زمینه رنگ آمیزی ساختمان باید به فنون طراحی و دکوراسیون داخلی نیز آشنا باشد.

استفاده از رنگ‌های مناسب در بخش‌های مختلف، ایجاد هماهنگی بین دکوراسیون داخلی و رنگ انتخابی(پتینه کاری، بلکا و اطلاعات کافی در خصوص روانشناسی رنگ‌ها و ...) برای ساختمان، قدرت تشخیص و انتخاب رنگ‌های مختلف برای نقاشی ساختمان مدرن و ... از مهترین ویژگی‌هایی است که یک نقاش ساختمان برای اجرای طرح نقاشی ساختمان باید داشته باشد.

 

دسترسی به چنین افرادی با سابقه کاری مناسب برای نقاشی ساختمان برای تمامی افراد به یک اندازه آسان نبوده و گاها انتخاب اشتباه با نتیجه نامطلوب و پرداخت هزینه نامتعارف همراه بوده است. بازار آنلاین "خدمت از ما" با هدف سهولت بخشیدن به دسترسی افراد به نقاشان متخصص در این زمینه شرایط ثبت سفارش رایگان در اپلیکیشن و سایت خود را فراهم آورده است.

انتخاب یک رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان

انتخاب رنگ مناسب برای قسمت‌های مختلف ساختمان از دیگر نکاتی است که علاوه بر سلیقه شخصی افراد به تخصص و مهارت نقاش ساختمان بستگی دارد. رنگ مناسب دیوار و سقف ساختمان، درب و پنجره‌ها، کابینت آشپزخانه، فضای بالکن و اتاق‌های مختلف از نظر نوع رنگ و تم آن قابل انتخاب است.

راهنمای انتخاب رنگ بر اساس روانشناسی رنگ‌ها این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که با استفاده از خواص هر رنگ بهترین نقاشی را برای ساختمان و منزلتان در نظر بگیرید. رنگ پوششی بلکا، رنگ شبه پتینه، رنگ اکریلیک و همین طور رنگ‌های پلاستیک و روغنی وابسته به قابل شستشو و غیر قابل شستشو بودنشان در اتاق‌های مختلف قابل استفاده هستند.

انتخاب رنگ‌های آرام بخش و سرد برای پذیرایی و اتاق‌های نشیمن، انتخاب رنگ سفید بعنوان پس زمینه برای استفاده از رنگ‌های دلخواه در آشپزخانه و پذیرایی و اتاق خواب، و رنگ‌های شاد برای تزیین و رنگ آمیزی اتاق کودکان و .... ایده‌های جذاب در رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان است.

هزینه رنگ آمیزی و قیمت نقاشی ساختمان

پس از انتخاب رنگ در نقاشی ساختمان مهمرین عاملی که در هنگام سفارش خدمات نقاشی مورد بررسی قرار می‌گیرد قیمت اجرای این کار است. قیمت نقاشی ساختمان بر اساس مواردی مثل متراژ و مساحت ساختمان، نوع رنگ، تعداد اتاق‌ها، نیاز به زیرسازی و بتونه کاری و کیفیت رنگ و ابزار آلات نقاشی ساختمان تعیین می‌شود.

امکان استعلام قیمت رایگان پس از ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" و برقراری ارتباط با کارشناسان و نقاشان ساختمان برای کاربران وجود دارد. پس از مشاهده پروفایل و پیشینه کاری افراد و با توجه به میزان رضایت کاربران قبلی بهترین متخصصان و نقاشان را از طریق "خدمت از ما" برای نقاشی ساختمان خود انتخاب کنید.

 

برآورد قیمت نقاشی ساختمان با کارشناسی محل نقاشی و بر اساس نوع درخواست افراد بصورت تخمینی صورت می‌گیرد. در این میان سختی کار و اضافه شدن درخواست‌ها در حین پروژه نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان بر قیمت نهایی این کار تاثیر مستقیم دارد.

  

Painting a building is a simple idea to change the decoration

If you are looking for a simple and practical way to achieve fundamental and early changes in home renovation, building painting is a very practical style. Painting the building with new colors and styles has provided the conditions for coordination in different parts of the building and achieving a special decoration.

Painting the building can be done using tools such as rollers, brushes, sponges, and cloth and creating new designs on the walls, ceiling, and other parts of the rooms. The choice of cold and warm colors, as well as their combination in new building painting techniques, has made people more interested in painting different parts of the building.

The desired quality of building painting and the application of appropriate techniques in painting different parts of the house requires the use of expert painters. By registering an order on the site and the "Service from Us" application, you have easy access to the best building painters in the shortest possible time.

 

Painting plan of the building in different sections

Building painting is a very specialized and sensitive work that in most cases plays the role of consulting to coordinate the different parts of a building. In addition to having complete and specialized information in the field of building painting, a professional painter should also be familiar with interior design and decoration techniques.

Using appropriate colors in different parts, creating harmony between interior decoration and the chosen color (patina, Belka, and enough information about the psychology of colors, etc.) for the building, the ability to recognize and choose different colors for painting a modern building and ... One of the most important features that a building painter must have to execute a building painting plan.

Access to such people with good work experience in painting a building has not been equally easy for all people, and sometimes the wrong choice has been accompanied by an unfavorable result and an unusual payment. "Online Service" online market has provided the conditions for registering free orders in its application and site with the aim of facilitating access to people specializing in this field.

 

Choose a suitable color for painting the building

Choosing the right color for different parts of the building is another point that in addition to personal taste depends on the expertise and skill of the building painter.

The appropriate color of the walls and ceiling of the building, doors, and windows, kitchen cabinets, balcony space, and different rooms can be selected according to the type of color and its theme.

A color selection guide based on the psychology of colors allows you to use the properties of each color to consider the best painting for your building and home. Belka coating paint, patina-like paint, acrylic paint, as well as plastic and oil paints depending on their washability and non-washability can be used in different rooms.

Choosing soothing and cool colors for the living room and living room, choosing white as a background to use the desired colors in the kitchen, living room and bedroom, and happy colors to decorate and paint the children's room, etc. Attractive ideas in color Painting and painting of the building.

 

The cost of painting and the price of painting a building

After choosing the color in the painting of the building, the most important factor that is considered when ordering painting services is the price of this work.

The price of building painting is determined based on such things as the area and area of ??the building, the type of paint, the number of rooms, the need for substructure and putty, and the quality of paint and building painting tools.

It is possible for users to inquire about the free price after registering the order in the application and the "Service from Us" site and to contact the building experts and painters.

After viewing the profiles and work history of people and according to the level of satisfaction of previous users, select the best specialists and painters to paint your building through "Serve Us".

The price of painting a building is estimated with the expertise of the painting site and based on the type of request of individuals.

Meanwhile, the difficulty of the work and the addition of requests during the painting and painting project of the building have a direct impact on the final price of this work.

 

منبع: https://canvas.spu.edu/eportfolios/513/Home/khedmatazma