پنجره عقبی

پنجره عقبی

kqt_k2.jpg

پنجره پشتی یا پنجره عقبی (به انگلیسی: Rear Window) فیلمی سینمایی در ژانر معمایی و دلهره‌آور به کارگردانی آلفرد هیچکاک محصول سال ???? است. این فیلم در ایران بر اساس ترجمه‌ی عنوان فرانسوی فیلم با نام پنجره رو به حیاط نمایش داده شد. بسیاری از منتقدان این فیلم را از بهترین فیلم‌های هیچکاک و بهترین فیلم‌های دلهره‌آور تاریخ سینما می‌دانند.

پنجره پشتی در سایت بانک اینترنتی اطلاعات فیلم‌ها از سرگیجه، دیگر فیلم مشهور هیچکاک یک نمره بالاتر دارد و با این که امتیازش با فیلم روانی مساوی است، در فهرست ??? فیلم برتر تاریخ سینما از روانی هم برتر است و در این سایت به عنوان برترین فیلم آلفرد هیچکاک شناخته می‌شود.

داستان فیلم :

تمامی نماهای این فیلم از درون یک اتاق گرفته شده که پنجره‌ای رو به چند آپارتمان دارد. یک عکاس خبری (جیمز استوارت) که با پای شکسته مجبور است در یک صندلی چرخدار باقی بماند از روی بیکاری به تماشای حرکات همسایه‌های آن طرف حیاط آپارتمانی که در گیتیچویلج دارد مشغول می‌شود. مشاهداتش باعث می‌شود که به یکی از همسایه‌ها (ریموند بر) شک ببرد، این مرد همسرش را کشته‌  است، ولی عکاس نمی‌تواند از این بابت دوست دختر خود (گریس کلی) و دوست کارآگاهش وندل کوری را قانع کند.

نگاهی به لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج

قیمت قطعات کیا اسپورتیج

 شرکت کیا از شرکت های زیر مجموعه هیوندا است که خودروهای موفق زیادی را طراحی و تولید کرده و به فروش رسانده است. یکی از این خودروها اسپورتیج نام دارد که به دلیل پر فروش بودن آن بسیاری از افراد خواهان داشتن آگاهی و اطلاع از لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج هستند.

0uqy_x7.jpg

خودرو کیا اسپورتیج

 خودرو اسپورتیج در سال 2006 ساخته شد و پس از مدت کوتاهی از تولید آن فروش خوبی در بازار های جهانی به خصوص در ایران از خود نشان داد.

 به دلیل فروش خوبی که این خودرو از خود نشان داد صاحبان شرکت هیوندا تصمیم گرفتند تا مدل های دیگری از این خودرو را روانه بازار کنند.

 خودرو اسپورتیج از جمله خودروهای شاسی بلند است و این ویژگی آن را برای بسیاری از مردم جذاب کرده است. البته این خودرو قیمت کمی ندارد و می توان این را با مشاهده لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج متوجه شد.

 طراحی زیبا و چشم نواز این خودرو بر محبوبیت آن در بین خانوارهای ایرانی اثر گذاشته است و افرادی که خواهان داشتن یک اتوموبیل زیبا و امن هستند برای خرید خودرو، اسپورتیج را انتخاب می کنند.

 همچنین با توجه به لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج می توان اینطور برداشت کرد به دلیل با کیفیت بودن و ساختار محکمی که این لوازم دارند، به طور حتم خودرو اسپورتیج از نظر ایمنی و حفظ سلامت سرنشینان آن خودرویی بسیار مناسب و با کارایی بالا می باشد.

کیفیت قطعات کیا اسپورتیج

 اگر خریداران لوازم نو یا قطعات استوک کیا را خریداری نمایند، در هر دو صورت این لوازم طوری ساخته شده اند تا کارایی خودرو را بالا برده و درصد خطای خودرو را کاهش دهند.

 لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج به خریداران کمک می کند تا آگاهی خود را از قطعه مورد نظر خود بالا ببرند و از خرید قطعات تقلبی خودداری کنند.

 کیفیت لوازم نو خودرو اسپورتیج مسلما بالا است چرا که شرکت کیا نیز مانند شرکت خودرو سازی هیوندا بر کیفیت قطعات تاکید بسیار می کند. با کیفیت بودن لوازم خودرو اسپورتیج و داشتن ساختاری محکم باعث شده تا شرکت کیا به یکی از موفق ترین شرکت های خودرو سازی جهان تبدیل شود.

 

لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج

 اگر افراد قبل از خرید اینگونه قطعات به لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج نگاهی بیاندازند متوجه می شوند بعضی قطعات مانند کندانسور کولر خودرو می توانند قیمتی تا 1600000 تومان داشته باشند.

 با اینحال از نظر کیفیت باید گفت که این قطعات ارزش خرید را دارند و تمامی هزینه هایی که فرد می پردازد برای سلامتی خود و سرنشینان خودرو می باشد.

بررسی لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج

 در لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج خریداران یا افرادی که قصد خرید قطعات یا صرفا آگاهی از قیمت آن ها را دارند می توانند به راحتی به این اطلاعات دست پیدا کنند.

 قطعاتی مانند کمک عقب چپ و یا راست خودرو اسپورتیج می توانند قیمتی از 840000 تومان تا 900000 تومان داشته باشند و البته باید توجه کرد که کمک عقب خودرو از جمله لوازم مهم در لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج می باشند.

 

بررسی لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج

 خریداران محترم باید توجه داشته باشند که برای تهیه لوازم مورد نیاز خود حتما از مراکز فروش معتبر خرید خود را انجام دهند تا از صدمات ناشی از قطعات تقلبی و بی کیفیت جلوگیری به عمل آید.

 از جمله لوازمی که بسیار پر فروش و البته مهم در لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج می باشد دیسک ترمز چرخ های خودرو می باشند که این لوازم قیمتی بین 170000 تومان تا 490000 تومان دارند همچنین لنت ترمز هم قیمتی از 180000 تومان تا 340000 تومان دارد.

 باید توجه داشت در لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج هزینه های ذکر شده بر اساس قطعات شرکت های مختلف هستند. همچنین دلایل دیگری نیز مانند وارداتی بودن قطعات و کیفیت آن ها در قیمت تاثیر بسیاری دارند.

خرید قطعات کیا اسپورتیج

 یکی از بهترین راه ها برای خرید یک کالا تحقیق آن در اینترنت یا به صورت حضوری از فروشندگان می باشد تا افراد یک خرید آسان و راحتی را داشته باشند.

 لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج هم به کمک دارندگان این خودرو یا هر فردی که خواهان گرفتن اطلاعات از این قبیل است می آید.

 لوازمی مانند تسمه ها که دائما در حال کار کردن هستند قیمتی بین 140000 تومان تا 260000 تومان داشته و انواع شمع ها نیز با توجه به کارکد آن ها قیمتی بین 30000 تومان تا 120000 تومان را دارند.

اطلاعاتی درباره ی سینک آشپزخانه

اطلاعاتی درباره ی سینک آشپزخانه

 

وقتی صحبت از وسایل پرکاربرد در دکوراسیون منزل می باشد، مطمئنا سینک آشپزخانه جزو گزینه های اول است که  خانم های خانه دار به طور مداوم با این وسیله سر و کار دارند، شستشوی ظروف، میوه جات و سبزیجات، آماده کردن غذا و بسیاری از کارهای دیگر در سینک انجام میگیرد. بعد از انتخاب سینک مناسب یک چالش بزرگ برای هر کسی می باشد که قصد ساختن خانه یا تغییر دکوراسیون آن را دارد. پیشنهاد می کنیم به توصیه های ساده و کاربردی زیر توجه داشته باشد تا انتخاب برای شما آسان تر شود.

hlvg_image1.jpg 

راهنمای انتخاب سینک آشپزخانه

 

در سینک های تک لگن، انجام دو کار همزمان مشکل می باشد.

 

انواع سینک آشپزخانه

 

?. سینک با یک لگن بزرگ

 

مزایا: یک سینک تک عمیق به شما اجازه می دهد به راحتی یک ماهی تابه ی بزرگ را بخیسانید یا بشویید یا مقدار زیادی از مواد غذایی را آماده کنید.

 

معایب: شستشوی سبزی در این نوع سینک ها در حالی که ظروف کثیف در حال خیس خوردن هستند، نیاز به مهارت دارد.

 

البته بعضی از تولید کنندگان برای حل این مشکل لوازم اضافی مانند سبد سینک برای این نوع سینک ها تولید کرده اند که امکان انجام هم زمان شستشو و آماده سازی را فراهم می کند.



 

در سینک های دوقلو با لگن های متفاوت، برای انجام دو کار مجزا طراحی شده اند.

?. سینک با دو لگن در اندازه های متفاوت

 

مزایا: سینک های دوقلو به شما این امکان را می دهند که کارهایتان مانند شستن ظروف و آماده سازی مواد غذایی را جدا انجام دهید. سینک هایی که اندازه ی لگن آنها متفاوت است به این منظور تولید شده اند که شما کارهایی از قبیل شستن ظروف را در لگن بزرگتر و کارهای دیگر مانند آماده سازی مواد غذایی را در لگن کوچکتر انجام دهید. سینک های دوقلو در صورتی که نخواهید از ماشین ظرفشویی استفاده کنید نیز کارآمد هستند، می توانید در یک لگن آب صابون بریزید و در لگن دیگر آب برای شستشو.

 

معایب:  شستن و آب کشیدن ماهی تابه های بزرگ در لگن کوچکتر مشکل است.

 

راهنمای خرید تجهیزات آشپزخانه, تکنیک های انتخاب سینک های آشپزخانه

 

سینک های دوقلو با لگن های هم اندازه ، مناسب افرادی است که قرینگی در طراحی را دوست دارند

 

?. سینک با دو لگن هم اندازه

 

مزایا: این نوع سینک مناسب افرادی است که قرینگی در طراحی را دوست دارند. این سینک همچنین امکان انجام فعالیت های هم زمان (شستشو، آماده سازی و …) را به صورت جدا فراهم می کند.

 

معایب: این سینک ها ممکن است برای ماهی تابه های بزرگ، کوچک باشند.

 

انتخاب شیک ترین سینک های آشپزخانه,آشنایی با معایب و مزایای انواع سینک ها

 

سینک سه قلو برای افرادی که می خواهند زباله را از غذا دور نگه دارند، گزینه ی خوبی است.

 

?. سینک با سه لگن (دو لگن بزرگ و یک لگن کوچک با امکان دفع زباله)

 

مزایا: شما می توانید از لگن دفع زباله به صورت مستقل از سینک استفاده کنید.

 

معایب: در بعضی از مدل های سینک مانند این مدل، شما نمی توانید باقی مانده های غذا را از کانتر به لگن دفع زباله منتقل کنید. این نوع سینک ها چون عریض تر هستند، فضای بیشتری را اشغال می کنند.

 

برای افرادی که می خواهند زباله را از غذا دور نگه دارند، این نوع سینک گزینه ی خوبی است.


 

شما همچنین می توانید به فروشگاه اینترنتی چلونگر مراجعه کرده و انواع سینک ظرفشویی یا سینک آشپزخانه را بصورت آنلاین ببینید و در صورت نیاز خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی چیست؟

فروشگاه اینترنتی چیست؟

 

به سایت ها و شرکت هایی که کالاها یا خدمات خود را به صورت آنلاین و در فضای اینترنت به فروش می رسانند، فروشگاه اینترنتی می گویند اما توجه داشته باشید که در این مقاله ما 11 سایت خرید آنلاین کالای فیزیکی را مورد بررسی قرار می دهیم یعنی تنها سایت هایی که کالای فیزیکی به فروش می رسانند و برای فروشگاه هایی که خدمات اینترنتی عرضه می کنند مطلبی جدا منتشر خواهیم کرد.

فروشگاه اینترنتی چیست و چگونه کار میکند؟ | CGR 

در این مقاله سعی کرده ایم فروشگاه ها را بر اساس فاکتورهای مختلفی مورد بررسی قرار دهیم ، برخی از این فاکتورها شامل: میزان خلاقیت در کار ، نوآوری های عرضه شده، میزان بازدید کنندگان از سایت، تجربه کاربری، تجربه های خوب و بد خرید، روش های بازاریابی و موارد مختلفی دیگر که حدی که قابل بررسی باشد، هستند. ما با استفاده از فاکتورهایی که عرض کردیم سعی کرده ایم بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران را در این مطلب لیست کنیم.

ویژگی های یک فروشگاه انلاین  قابل اعتماد چیست؟

 

فروشگاه های اینترنتی هر کدام ویژگی های مثبت و منفی خود را دارند، و شاید یکی از دلایلی که اشخاص تمامی خرید های خود را تنها از یک فروشگاه اینترنتی انجام نمی دهند همین موضوع باشد. در ابتدای این مقاله می خواهیم ویژگی های بهترین فروشگاه اینترنتی و یک فروشگاه آنلاین خوب و معتبر را عنوان کنیم تا در ابتدا بدانیم که بهترین فروشگاه اینترنتی باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

 

لازم است بدانید که یکی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی که هر فروشگاه اینترنتی باید آن را داشته باشد این است که باید تجربه کاربری خوب و دلپذیری داشته باشد به این معنی که کاربری که از سایت بازدید می کند حتی اگر خریدی هم انجام ندهد اما حس خوبی را تجربه کند.

چگونه فرهنگ فضای کار اشتراکی بر هویت حرفه‌ای کارمندان تاثیر می¬‌گذارد؟

چگونه فرهنگ فضای کار اشتراکی بر هویت حرفه‌ای کارمندان تاثیر می­‌گذارد؟

وبلاگ مقالات چگونه فرهنگ فضای کار اشتراکی بر هویت حرفه‌ای کارمندان تاثیر می­‌گذارد؟

تأثیر فرهنگ فضای کار اشتراکی بر هویت حرفه‌ای کارمندان

تأثیر فرهنگ فضای کار اشتراکی بر هویت حرفه‌ای کارمندان

 

چگونه فرهنگ فضای کار اشتراکی بر هویت حرفه‌ای کارمندان تاثیر می­‌گذارد؟ مطالعات جدید چگونگی این اثرگذاری‌ها را در قالب ? نتیجه توضیح می‌دهد.

اولین فضای کار اشتراکی فعالیت خود را در سال ???? آغاز کرد

و اکنون بیش از ????? فضای کار اشتراکی در سراسر جهان دایر شده است.

برخی سازمان‌ها از این فضاها برای استقرار کارمندانی که در فاصله زیادی از شرکت زندگی می‌کنند، استفاده می­‌کنند.

دیگر کسب و کارهای کوچک و شرکت‌های نوپا که پیش‌بینی درآمد یا نرخ رشدشان امکان‌پذیر نیست،

به دلیل انعطاف پذیری، از فضاهای کار اشتراکی استفاده می­‌کنند.

در طی چند سال گذشته، ما با در نظر گرفتن سازگاری، برندینگ، زیبایی‌شناسی و فرهنگ منحصر به فردی که از کارکردن مردم و شرکت­‌های مختلف، با هم و در زیر یک سقف خلق می­‌شود،

چگونگی تأثیر اینگونه محیط­‌ها را بر کارمندان مطالعه کرده‌ایم.

ما متوجه شدیم که کارمندان از فضای کار اشتراکی نسبت به دفاتر کار سنتی، سود بیشتری می‌­برند.

آنها سطوح بالایی از انعطاف و شکوفایی (که به عنوان نشاط و یادگیری در کار تعریف می‌­شود)، توانایی بالا در شبکه‌سازی و همچنین احساس قویتری از ارتباطات را تجربه می‌­کنند.

هرچند هنوز نمی­‌دانیم که این مسئله چگونه بر کارشان تاثیر می‌گذارد.

هدف ما در آخرین مطالعات‌مان پاسخ به این سوال بود:

چگونه فرهنگ فضای کار اشتراکی بر هویت حرفه‌ای اعضا و سازمان‌هایشان تاثیر می­‌گذارد؟

 

ما می­‌خواستیم بدانیم که اعضا تا چه اندازه با فرهنگ فضای کار اشتراکی خود ارتباط می­‌گیرند

و آیا این مسئله بر ارتباط آنها با شرکت یا کارفرمایشان اثر می­‌گذارد؟

گذشته از این، سازمان‌ها، از منابع ارزشمندی برای توسعه ارتباطات بین فردی کارمندان و توسعه فرهنگ کاری، استفاده می­‌کنند.

اما در یک فضای کار اشتراکی که چندین سازمان را در خود جای می­‌دهد،

پیام‌­ها، هنجارها­ و ارزش‌­های مختلفی وجود دارد

که هر کدام برای جلب توجه اعضا تلاش می­‌کنند.

اتفاقات چند سال اخیر

 بین سال­های ???? و ????، ما با wework (بزرگترین فضای کار اشتراکی) همکاری کردیم تا بیش از ???? نفر از اعضای جدیدشان در آمریکا را مورد بررسی قرار دهیم.

هفتاد و یک درصد از آنها بصورت تمام وقت برای شرکت‌هایی کار می‌­کردند

که یا در یک دفتر کار wework ساکن بودند یا از آن برای افراد و تیم­‌های دورکار خود استفاده می­‌کردند.

?? درصد باقیمانده شامل صاحبان کسب و کار، پیمانکاران، مالکان انفرادی و کارمندان پاره وقت می‌­شدند.

از طریق یک نظرسنجی ما از اعضا خواستیم تا سطح موافقت خود را با جملاتی مانند «من با دیگران در وی­‌ورک اشتراکات زیادی دارم» و «من با دیگران در سازمان‌مان اشتراکات زیادی دارم» نشان دهند؛

تا میزان ارتباط گرفتنشان با وی ورک را در قیاس با ارتباط گرفتن با سازمانشان بسنجیم.

هویت اینگونه تعریف شده بود که یک شخص چقدر از لحاظ احساسی، روانی و ذهنی به یک کارفرما (یا هر بستر دیگری که برای آن کار می­‌کند) احساس تعلق دارد

و در مقیاس ? تا ? (? بعنوان پایین‌­ترین ارتباط و ? بعنوان بالاترین) اندازه‌گیری می­‌شدند.

امتیازات متفاوت با مفاهیم متفاوت

ما با میانگین امتیاز بیش از ? فهمیدیم که اعضا حتی بعد از کار کردن به مدت طولانی در دفترکار wework با سازمان‌شان ارتباط بیشتری می­‌گیرند.

با میانگین امتیاز ? نیز مشخص شد که اعضا با وی­‌ورک ارتباط کمتری برقرار می­‌کردند.

این اختلاف در امتیازات هویتی نظر ما را به خود جلب کرد

و ما را به سمت کشف دلیل رهنمون ساخت.

در پایان مطالعه ما از اعضا خواستیم تا توضیح دهند

که وی‌­ورک چگونه بر هویت حرفه‌ایشان تاثیر گذاشته است.

بعضی از پاسخ دهندگان بصورت ممتنع پاسخ دادند: «آنجا فقط یک محل کار است

این اعضا از مزایای کاربردی عضویت مانند امکانات یا در دسترس بودن مکان سود می­‌بردند.

در حالیکه دیگر اعضا گفتند که وی‌­ورک نقش فعالی در شکل دادن به هویت حرفه‌ای و سازمانی‌شان بازی می‌کند.

این اعضا، امتیاز هویتی بالاتری هم به سازمان و هم به وی­‌ورک داده بودند

(هرچند شکاف امتیاز بین این دو همچنان باقی مانده است).

آنها همچنین سطوح بالاتری از شکوفایی و بهره­‌وری در کار را تجربه کرده بودند.

یافته‌های ما نشان می­‌دهد که هویت برند وی‌ورک، هویت سازمان‌هایی که در فضایش مستقر هستند را تضعیف نمی‌­کند.

در عوض، مطالعات ما نشان می‌دهند که افراد وقتی که محیط کارشان، با ارزش‌ها و پیام‌های برند شرکت‌شان همسو است،

نتایج مثبتی را تجربه می‌­کنند.

ما نظرات راجع به شکل‌گیری هویت افراد در وی‌ورک را بررسی کردیم و به سه نتیجه دست یافتیم:

  • فضاهای کار اشتراکی، به برخی از اعضا احساس حرفه‌ای بودن و اعتبار داشتن می‌دهد، حسی که عموما کارکردن از راه دور به افراد منتقل نمی­‌کند.

این مسئله یکی از یافته‌های مطالعات در حال انجام ما را تأیید می­‌کند: کارکردن در یک محل کار واقعی (بر خلاف کار کردن در یک دفتر خانگی و یا یک کافی شاپ) می­‌تواند به دیگران این سیگنال را منتقل کند

که شما کارتان را جدی می‌گیرید و آنها شما را به عنوان یک کارمند رسمی در نظر می‌­گیرند.

محل کار به نمادی از «مشروعیت» تبدیل شده است.

برخی از پاسخ دهندگان از این کلمه برای توصیف اینکه چگونه وی‌­ورک هویت حرفه‌ایشان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، استفاده کردند.

یک صاحب کسب و کار کوچک در نیویورک اذعان کرد: «من با استارتاپ­‌های دیگر در وی‌­ورک ارتباط می‌گیرم

او احساس می­‌کند که کارکردن در آنجا، کسب و کار کوچکش را در چشم همکاران و مشتریانش مشروعیت بخشیده است.

دیگر پاسخ دهندگان از کار کردن در دفتر کار وی­‌ورک، در یک محل معتبر، حسی از غرور و اعتماد به نفس را تجربه کرده‌­اند.

مزیت‌های فضای کار اشتراکی برای بسیاری از افراد ثابت شده‌است.

  • کارمندان با حضور در فضای کار اشتراکی احساس می‌­کنند که به نیازهایشان اهمیت داده شده است- صرف نظر از اینکه در کجا مستقر هستند.

در نتیجه، این اعضا حس می‌­کنند که سازمان به اندازه کارمندان حاضر در شرکت، برای آنها نیز ارزش قائل است.

یکی از پاسخ دهندگان مستقر در نیویورک به ما گفت: «دفتر مرکزی شرکت ما در کالیفرنیا ?? درصد نیروی کار را تشکیل می‌­دهد.

با قرار دادن ما در یک دفترکار وی­‌ورک به جای فضای کار خودمان، به تیم من اینجا در نیویورک یادآوری می­‌شود

که ما جزئی کوچک از یک پایگاه مرکزی هستیم.

ما می­‌دانیم که این نشان می‌دهد ما مهم هستیم

و ارزش هزینه‌ای که برای نگه داشتن ما در یک دفتر کار می­‌کنند را داریم

یک پاسخ دهنده مستقر در دنور گفت: «من حس می­‌کنم که شرکت برای من ارزش قائل است.

جو و همهمه به من، حسی از مهم بودن کار می­‌دهد

ما چندین نظر مشترک را شنیدیم که به نقش فضاهای کار اشتراکی بر تصور کارمندان اشاره می­‌کند.

این قضیه به نوبه خود بر میزان ارتباط گرفتن اعضا با شرکت‌هایشان تاثیر می­‌گذارد.

یک وکیل منطقه خلیج اظهار کرد: «من در درجه اول با کارآفرینان و استارتاپ­‌های جوان کار می­‌کنم.

من همچنین با بسیاری از کارمندهای جوان ماهر همکاری دارم

دفترکار، به کسب و کار او تصویری حرفه‌ای و در عین حال مطابق با مد روز می­‌دهد

که به ارتباط او با مشتریانش کمک می­‌کند.

یکی از صاحبان حوزه کسب و کار تکنولوژی در منطقه دی.سی گفت: «من نظرم را ??? درجه تغییر دادم و انتقال کارمندانم به وی‌­ورک قسمتی از استراتژی من برای وادار کردن آنها به متفاوت فکر کردن است.

این قسمتی از هویتی جدید است.» این نشان می‌­دهد که این مالک فکر می­‌کند

که شیوه‌ای نو از کار کردن، -هم برای کارمندان و هم مشتریان- تمایل شرکت را برای تغییر، ثابت می­‌کند.

این تغییر در نهایت می‌­تواند باعث بیشتر دیده شدن و رشد کسب و کار ­شود.

برخی از کارمندانی که شرکت­‌هایشان مستقر در یک [دفتر کار] وی‌ورک است، گفتند

که برند وی­‌ورک بر روی تصویر برند شخصیشان تأثیر گذاشته است.

یکی از پاسخ دهندگان اظهار کرد:«اخیراً این سازمان به دنبال تعریف مجدد خود بوده است

و الگوی استارتاپی اتخاذ کرده است.

مستقر بودن در وی‌ورک به سازمان ما کمک می­‌کند که به جای اینکه خسته کننده و عقب مانده به نظر برسد، پرانرژی و آینده نگر نشان داده شود.

 

نتایج جالب تحقیقات

نتایج این تحقیق بر زمینه اصلی تحقیقات ما در طی سال‌ها صحه می‌­گذارد: تصمیم به کار کردن در یک فضای کار اشتراکی همانقدر که بر اساس متغیرهای کاربردیاقتصاد محور است به همان اندازه بر اساس متغیرهای تجربی – فرهنگ محور نیز هست.

در سطح اولیه، فضای کار اشتراکی، خدمتی است که دسترسی به یک فضای کاری را ساده‌سازی می­‌کند.

هرچند، این یک کالای اجتماعی است که حس تعلق به اعضایش را پرورش می‌­دهد.

علاوه بر فضاهایی که طیف گسترده‌ای از اعضای مختلف را مورد هدف قرار می­‌دهند،

فضاهای دیگری از جمله فضاهای کار اشتراکی مورد پسند زنان، رنگین پوستان، کسب و کارهای اجتماعی، وکیل‌ها، معماران و کسبوکارهای مربوط به مد نیز وجود دارند.

از آنجا که هزینههای جابه‌جایی در میان فضاهای کار اشتراکی به دلیل قراردادهای کوتاه مدت و دسترسی زیاد به ارائه دهندگان سرویس‌های مختلف، نسبتاً پایین است؛

اعضا می­‌توانند فضایی را انتخاب کنند که منعکس کننده هویتی باشد

که آنها برای کسب و کارشان در نظر گرفته‌اند.

آخرین یافته‌های ما حاکی از آن است که وقتی سازمان­ها برای انتخاب یک فضای کار اشتراکی متناسب با تصوری که می‌خواهند از خودشان ارائه دهند-تصور درباره کارمندان و کسب وکارشان- زمان صرف ­کنند،

کارمندان سطح بالایی از شکوفایی را تجربه می‌­کنند.

سازمان­‌ها نیز از این قضیه سود می­‌برند

زیرا کارمندان با اهداف و ارزش‌هایشان بیشتر و راحت‌تر ارتباط برقرار می‌کنند.

آدرس ما در شبکه های اجتماعی:

شماره دفتر کار: ???????????

آدرس دفتر کار: شعبه مرکزی: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خیابان ابوالفضل صمیع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://www.instagram.com/paradisehub.ir